Jag åker sällan med, och aldrig hela vägen eftersom jag är en dålig trimmare som inte får det att lira eller hålla.Kommer förvisso ha ett annat projekt till Hedemora, och en annan inställning, men är rätt oförarglig i största allmänhet. Inget att passa sig för.
Transponderprylar går säkert att låna genom kontakt med den lokala MX-klubben på sin respektive ort. Bara att ringa och ragga.Var själv i Hedemora idag, såg banan från vägen. Kände vibbarna, ska bli riktigt skoj. Testade min räser ikväll, in till Gävle och vände. Två mil. Går lite orent, gick inte att justera bort med munstycket. Ska justera nålen samt testa ett annat stift än det som följde med.Men i utförsbackarna varvade den ur ordentligt. Ett annat kul fenomen var att motorcyklarna som jag mötte hejjade, det har jag inte varit med om på moppe eller cykel, så något har tydligen blivit rätt.
Testade Endurancebanan i Hedemora idag. Otrimmad fegkörning i shorts gav en varvtid på ca 65 sec. Tror att topptiderna kommer att hamna ca 50 sec
Nä nu dj..ar. Tomas är ute och tjuvtränar...