Projekt > Kunders projekt
Crescent 1971
BamCe:
Ser skitbra ut!
Blir så jävla avis på alla som bygger, jag vill oxå bygga men jag får inte pengar förr i augusti.
Behöll du högfläns-navet fram iaf?
Benke:
3d-printer! Wtf! Berätta mer! Kul bygge by the way och välkommen hit!
econoline:
Vad är det för material i den "printade"prylen? Intressant! :o
Dpero:
Så har det jobbats lite
ny distans printad för jag behövde uttag för gängade stängerna
materialet är PLE i dessa och jag har en Makerbot Replicator II
http://www.creativetools.se/hardvara/3d-skrivare/makerbot-industries-replicator-2-se
Dpero:
Augusti 1
så blev det att montera mer saker
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion