Projekt > Kunders projekt

Crescent 1971

<< < (2/3) > >>

BamCe:
Ser skitbra ut!

Blir så jävla avis på alla som bygger, jag vill oxå bygga men jag får inte pengar förr i augusti.

Behöll du högfläns-navet fram iaf?

Benke:
3d-printer! Wtf! Berätta mer! Kul bygge by the way och välkommen hit!

econoline:
Vad är det för material i den "printade"prylen? Intressant! :o

Dpero:
Så har det jobbats lite
ny distans printad för jag behövde uttag för gängade stängerna



materialet är PLE i dessa och jag har en Makerbot Replicator II
http://www.creativetools.se/hardvara/3d-skrivare/makerbot-industries-replicator-2-se
 

Dpero:
Augusti 1
så blev det att montera mer saker

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion