Projekt > Kunders projekt
Sejtan Edition
Benke:
Kul bygge! Ska bli kul och se vad det blir av denna sovande Nordstjernan. Välkommen till forumet!
P-g:
Tack så mycket. Idag har jag fått lite mer på plats. Svarvat upp ett större centrumhål på drevet så det passar hojen.
Drevet är nu monterat och klart. Det vet en lätt match.
Sen har jag även fått på lite klarlack på tanken. Har slipat bort all lack på den. Tänkte först låta den rosta och passa in med den i övrigt rostiga hojen men jag gillade den slipade ytan. Det fick bli klarlack den här gången ;)
Imorgon får jag lite förstärkning i garaget, farsan kommer över och skruvar lite. Det dröjer nog inte länge innan han har en egen ;)
Känner att det är ruggigt beroendeframkallande och jag har redan planer på nästa bygge ;)
Boa:
*skratt*
Ja, det är hårt beroendeframkallande, det går nästan inte att förklara för den som inte provat.
Kul bygge, varmt välkommen in i galenskapen, hrm förlåt, gemenskapen!
P-g:
Det börjar närma sig. Moppen är nästan klar. Lite intrimning av motor och lysen sen är det bara att gasa. Riktigt kul att ta en provtur i garaget även om den gick dom en påse skit ;)
Kommer över och mekar lite med er imorgon. Då kanske jag kan få lite assistans med inställningarna på fuggen och lite el.
Tog några bilder på skönheten ;)
Boa:
Gorgeous!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion