Sandelco forum
Allmänt => Allmänt => Ämnet startat av: BamCe skrivet juli 22, 2014, 15:34:59 PM
-
Hej tänkte jag kunde starta en presentations tråd då jag pinfärsk på detta forum.
35 år gammal programmerare som är exil-norrlänning i Skåne. Hittade hit av en slump.
Är på väg att skaffa en motor då jag har en bekant som har mycket cyklar från 40-50-60 tal som bara står och skräpar.
-
Hej!
Och välkommen hit. Och ett mycket bra initiativ detta.
Är också en exil norrlänning som hamnat i Stockholm.
Är lärare på grundskolan inom den naturvetenskapliga delen
-
Ja hjärtligt välkommen! Själv är jag en ambulerande mångsysslare som rotat mej i Gävle trakten. 47 år, arbetar sedan 11 år som underhållstekniker på Sandvikens järrnverk. Konstruerar konstiga åkdon som hobby.