Sandelco forum

Allmänt => Allmänt => Ämnet startat av: BamCe skrivet juli 22, 2014, 15:34:59 PM

Titel: Presentationstråd
Skrivet av: BamCe skrivet juli 22, 2014, 15:34:59 PM
Hej tänkte jag kunde starta en presentations tråd då jag pinfärsk på detta forum.

35 år gammal programmerare som är exil-norrlänning i Skåne. Hittade hit av en slump.

Är på väg att skaffa en motor då jag har en bekant som har mycket cyklar från 40-50-60 tal som bara står och skräpar.
Titel: SV: Presentationstråd
Skrivet av: Furious Hermes skrivet juli 22, 2014, 22:01:08 PM
Hej!
Och välkommen hit. Och ett mycket bra initiativ detta.
Är också en exil norrlänning som hamnat i Stockholm.
Är lärare på grundskolan inom den naturvetenskapliga delen
Titel: SV: Presentationstråd
Skrivet av: econoline skrivet juli 22, 2014, 23:32:03 PM
Ja hjärtligt välkommen! Själv är jag en ambulerande mångsysslare som rotat mej i Gävle trakten.  47 år, arbetar sedan 11 år som underhållstekniker på Sandvikens järrnverk. Konstruerar konstiga åkdon som hobby.